Časté dotazy

 

Kde je vyráběno zboží, které nabízíte?

Snažíme se mít v e-shopu co nejvíce zboží, které je vyráběno v České republice, protože chceme primárně podpořit český trh. Toto zboží je označeno na fotografiích českou vlajkou se znakem zvednutého palce. Samozřejmě ne vše, co zákazníci požadují, se v ČR vyrábí. Proto máme také zboží z dovozu ze zemí Evropy, z USA a nevyhnuli jsme se ani zboží, které je dovezeno z Asie. Nicméně, usilovně u dovozového materiálu pracujeme na hledání českých výrobců.

 

Je materiál, který nabízíte atestován pro děti do 3 let?

Některý materiál atesty nezávadnosti pro děti do 3 let má, jiný ne. Například knoflíky, patentky nebo průchodky jsou vyráběny z nezávadných materiálů, ale už proto, že jsou menší než 3 cm, tento atest dostat nemohou. Naopak mnohá plátna, výztuhy, výplně, apod. tento atest nezávadnosti mají. Materiál, který má atest pro děti do 3 let, je označen kulatou zelenou ikonkou, na které je hlavička batolete a čísla 0-3.

 

Potřebuji jiný rozměr folie, tabulkové textilie, výztuhy, atd. Lze mi uřezat tento materiál na míru?

Ano. Napište prosím do mailu, který materiál a v jakém rozměru požadujete. Pokud budeme mít skladem dostatečné množství metráže, bude Vám uřezán na míru. Případně Vám bude sděleno, kdy bude materiál naskladněn a kdy tedy budeme moci dodat Vámi požadovanou míru. 

 

Potřebuji větší množství konkrétního materiálu, ale skladem toto množství není. Co s tím?

Neváhejte nás kontaktovat, ať už mailem nebo telefonicky. Mnohý z materiálu je u našich výrobců a dodavatelů skladem, je tedy reálné, že Vám materiál zajistíme do 5 pracovních dní.

 

Chci si u Vás nakoupit, ale nemáte všechen materiál, který potřebuji a nechci ho kupovat ve velkém balení jinde. Umíte jej zajistit?

Kontaktujte nás, prosím. Většinu materiálu co se týče galanterie či metráže umíme zajistit a vy si budete moci objednat tak malé množství, jaké potřebujete. Nedokážeme vždy odhadnout, z čeho všeho byste rádi šili hračky pro své děti, ale velice ochotně přijímáme náměty a snažíme se přizpůsobit Vašim požadavkům.

 

Udělal/a a odeslal/a jsem objednávku, ale chtěl/a bych ještě něco přikoupit. Je to možné?

Každopádně nás kontaktujte, abychom byli informováni. Opravit lze mnohé i objednávky u nás. Záleží jen na postupu :-) Nejčastěji nastávají tyto dvě varianty.

1. Objednávku jste ještě neuhradil/a. Udělejte druhou objednávku na materiál, který ještě chcete doobjednat a my Vám objednávky sloučíme v jednu. Poštovné samozřejmě z druhé objednávky odečteme a budeme počítat jen jedno. Odešleme Vám novou fakturu se správným variabilním symbolem a sečtenými sumami za Vaše objednávky.

2. Objednávku jste již uhradil/a. Udělejte druhou objednávku na materiál, který ještě chcete doobjednat. Budeme evidovat dvě objednávky i dvě faktury, protože platby by se nespárovaly v systému e-shopu a s bankovním účtem. Ale upravíme vám druhou fakturu, kterou ponížíme o poštovné a Vy uhradíte až tuto nižší částku. Materiál z obou objednávek Vám tedy vložíme do jednoho balíčku za jedno poštovné :-)

 

Zasíláte také do zahraničí?

Ano. Zasíláme kromě celé ČR také na Slovensko a do dalších evropských zemí. Doprava na Slovensko je standardně uvedena u objednávek. Pokud požadujete zaslat do jiné evropské země než je ČR nebo SR, kontaktujte nás prosím. Sdělíme Vám informace o výši dopravy.

 

Jak materiál balíte? V čem bude poslán?

Materiál, který je drobný, např. knoflíky, filcové výseky, apod. jsou vloženy v platovém sáčku se zipem. Je to proto, že v sáčku je kromě materiálu také vzduch, který chrání zboží před nárazy a znehodnocením. Průhledná a zrcadlová folie je vložena mezi dva pevné kartony, aby neutrpěla dopravou újmu. Zbytek materiálu je poskládán spolu se zipovými sáčky do plastové obálky, ve které vám celá zásilka přijde. Plastové obálky volíme proto, že nám záleží na tom, aby vám bylo zboží doručeno v pořádku. Papírové obaly byly mnohdy protrženy a zásilka dorazila nekompletní. Nebo byly rozmočeny, když nebylo úplně vlídné počasí a například plátna byla ušpiněna. Plastová obálka vaši zásilku ochrání, a tak vám vše dorazí bezpečně bez poškození. Věříme, že veškeré plastové obaly vhodíte do kontejneru na plastový odpad, odkud budou recyklovány. 

 

Balíček dorazil, ale část materiálu chybí. Co s tím?

Pokud jste nebyli informováni o tom, že materiál není skladem a bude poslán později, stala se nejspíš chyba při expedici materiálu ze skladu. I to se může stát, jsme jen lidé a ačkoli neradi, občas chyby děláme. Ovšem tato chyba se dá také snadno napravit. Zavolejte nebo napište nám prosím, chybějící materiál Vám samozřejmě odešleme, abyste mohli tvořit.

 

Nabízíte bonusy k objednávkám?

Nabízíme bonus dopravy zdarma při objednávce v hodnotě nad 1000 Kč. Další bonusy - slevy z ceny zboží - získávají registrovaní zákazníci při splnění stanovených podmínek (viz. zde). A čas od času vložíme do balíčku malý dáreček :-)